Skip to main content

Wie zijn we?

De Stichting Vrienden van de school met de Bijbel bestaat al sinds 1992 en is begonnen als Stichting Vrienden van de Koningin Beatrixschool. Sinds 2014 zijn de Koningin Beatrixschool en de Tamarschool ook vrienden van elkaar geworden. Wij als Stichting Vrienden van de school met de Bijbel dragen nu ook de Tamarschool een warm hart toe en willen door middel van gebed en financiële bijdrage de christelijke identiteit van de school ondersteunen.

Onze “vriendenclub” telt 4 personen:

Maarten Verhoog: Voorzitter
André Vellekoop: Penningmeester
Ferry de Lange: Secretaris
Hilga Noorlander: Bestuurslid

Wij zetten ons allemaal vrijwillig in voor deze Stichting en vinden het belangrijk dat de christelijke identiteit wordt bewaakt op zowel de Beatrixschool als de Tamarschool.