Wij komen een aantal keer per jaar samen om te bidden voor beide scholen en gaan op zoek naar mogelijkheden om geld in te zamelen. 4x per jaar versturen wij een nieuwsbrief naar onze achterban en zijn blij met alle giften die wij steeds weer mogen ontvangen.
Op zowel de Beatrixschool als de Tamarschool staat de Bijbel, Gods Woord, centraal en heeft zijn invloed op de manier van lesgeven, de omgang met elkaar en anderen, maar ook op de inhoud van de lessen en de keuze van een leermethode. Wat mooi dat er in deze tijd nog steeds leerkrachten zijn die vertellen aan vele honderden kinderen dat in hun wereld de Heer Jezus mensenlevens echt kan veranderen. Zo is de school een plekje waar een stukje zicht op de hemel wordt gegeven.
